Δευτέρα , 18 Δεκέμβριος 2017 1:14 πμ
Home / Ελλάδα / Ο Δήμος Πειραιά εγκαινίασε σήμερα την ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους δημότες

Ο Δήμος Πειραιά εγκαινίασε σήμερα την ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους δημότες

16.2.2016

Ένα βήμα πιο κοντά στους πολίτες έκανε ο Δήμος Πειραιά καθώς σήμερα εγκαινίασε την γραμμή επικοινωνίας με τους δημότες. Στόχος της γραμμής αυτής είναι η καταγραφή και η άμεση επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας, μέσω της εφαρμογής «Pireapp» για smartphones, iPhone & Android και της τηλεφωνικής γραμμής 15510.

Σε Συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ. Πέτρος Κόκκαλης και ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Πληροφορικής, Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης κ. Ανδρέας Βεντούρης, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, παρουσιάστηκε σήμερα η ανοιχτή γραμμή επικποινωνίας.

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, στην ομιλία του, τόνισε:

«Είναι μια σημαντική ημέρα για τον Δήμο και για την πόλη. Όταν τελείωσαν οι εκλογές τον Μάιο του 2014 είχαμε μπει σε μια διαδικασία ως νέα Δημοτική Αρχή, άσχετα αν αναλαμβάναμε από 1η Σεπτεμβρίου, να βρούμε ένα τρόπο μιας καλύτερης επικοινωνίας του Δήμου και των υπηρεσιών με τους δημότες. Είναι κάτι που νομίζω πως έλειπε από την πόλη μας και από την δομή του Δήμου Πειραιά. Αρκετούς μήνες μετά, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω μια νέα υπηρεσία του Δήμου, μέσω μια εφαρμογής για έξυπνα κινητά καθώς και ένα πενταψήφιο νούμερο τηλεφώνου, μέσα από τα οποία θα μπορούν οι δημότες από εδώ και στο εξής, να επικοινωνούν με τον Δήμο καταγράφοντας προβλήματα της καθημερινότητας -που στον Δήμο μας είναι πολλά- ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε την αμφίδρομη σχέση της επικοινωνίας δημότη με τον Δήμο, αλλά και να επιλύσουμε προβλήματα.

Είναι κάτι το οποίο πιστεύουμε ακράδαντα πως θα λειτουργήσει θετικά και σε βάθος χρόνου. Τα προβλήματα της καθημερινότητας είναι, όπως όλοι γνωρίζουμε, υπαρκτά και πολλά. Οι υπηρεσίες του Δήμου και ο Δήμος Πειραιά, δεν έχει το κατάλληλο προσωπικό αριθμητικά, αλλά και τα μέσα να επιλύσει αυτά τα προβλήματα όσο γρήγορα θα επιθυμούσε. Δεν πρέπει λοιπόν να πιστεύει κανείς, πως μέσω αυτών των εφαρμογών, αυτής της καινούριας δυνατότητας που δίνεται στους δημότες, τα προβλήματα θα επιλύονται άμεσα, στο λεπτό, στην ώρα, μέσα στην ημέρα.

Αυτό που επιχειρούμε να χτίσουμε, είναι αυτή η σχέση ώστε να μπορεί ο δημότης να καταγράφει και να στέλνει τα προβλήματά του με πιο σύγχρονο τρόπο, γιατί μέχρι τώρα δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα. Έψαχνε να βρει ποια υπηρεσία είναι αρμόδια, έπαιρνε τηλέφωνο στην καθαριότητα, στο πράσινο ή στην οδοποιία για μια λακκούβα, για ένα δέντρο που μπορεί να πέσει, για σκουπίδια. Όλο αυτό γινόταν λίγο άναρχα. Εξυπηρετούνταν οι δημότες, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, αλλά με έναν τρόπο που δεν ήταν σύγχρονος. Εμείς θέλουμε να ξεκινήσουμε αυτή την επικοινωνία. Και οι δημότες θα εκπαιδευτούν σιγά – σιγά σε αυτή την καινούρια δομή και οι υπηρεσίες του Δήμου θα πρέπει να εκπαιδευτούν. Έχουν εκπαιδευτεί για να ξεκινήσουμε και για να λειτουργήσουμε, αλλά θα πρέπει να εκπαιδευτούν στο πως θα γίνεται αυτή η διαδικασία, με απώτερο στόχο πράγματι να επιλύονται περισσότερα προβλήματα όσο το δυνατό πιο γρήγορα, μέσα από μια σωστή αξιολόγηση. Είναι πολύ πιο άμεση ανάγκη να παρέμβουμε σε ένα δέντρο το οποίο κινδυνεύει να πέσει και να χτυπήσει ανθρώπους και είναι μικρότερη ανάγκη, να παρέμβουμε και να κουρέψουμε ένα δέντρο ή να κλείσουμε μια λακκούβα που δεν είναι τόσο επικίνδυνη.

Αυτή η αξιολόγηση θα γίνεται μέσα από τις υπηρεσίες. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσουμε όλοι μαζί, δημότες και Δημοτική Αρχή να βελτιώσουμε τη σχέση μας και να βελτιώσουμε την πόλη μας. Επαναλαμβάνω ότι αυτό θα γίνει σιγά – σιγά και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι κάτι το οποίο θα λύσει άμεσα τα προβλήματα του Δήμου. Είναι μια καλή αρχή, ένα σωστό εργαλείο.

Και εμείς είχαμε ανασφάλεια και προβληματισμό για το αν θα μπορέσουμε μέσα από αυτή τη διαδικασία να λύσουμε τα προβλήματα, διότι γνωρίζουμε ότι είναι πολλά. Θεωρώ ότι είναι κάτι αναγκαίο, σύγχρονο, θα βοηθήσει και με ηρεμία και υπομονή θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε την εικόνα του Δήμου.

Η δική μου πεποίθηση είναι ότι η πόλη αλλάζει ημέρα με την ημέρα. Πιστεύω ότι σε 2, 3 χρόνια θα έχουμε μια πολύ καλύτερη πόλη. Ο Πειραιάς έχει πολλά προβλήματα. Αυτό που μένει να επιτευχθεί είναι μια ισχυρή συμμαχία Δημοτικής Αρχής και δημοτών. Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ήδη μια καλή σχέση και μέσα από αυτές τις διαδικασίες ενισχύεται αυτή η σχέση, αποκτά ο ένας μεγαλύτερη εμπιστοσύνη με τον άλλον και μόνο θετικά έχουμε να αποκομίσουμε.

Ήδη όπως έχετε δει όσοι ασχολείστε με το θέμα, και άλλοι Δήμοι νομίζω 2,3 στο σύνολο, έχουν παρέμβει σε εφαρμογές. Εμείς είχαμε την ιδέα από την αρχή, το δουλέψαμε, ξεπεράσαμε γραφειοκρατικά προβλήματα και είμαστε στην ευχάριστη θέση να το ανακοινώσουμε. Ήδη λειτουργεί και μπορεί να ξεκινήσει από σήμερα ή αύριο, αλλά επαναλαμβάνω δεν είναι πανάκεια για τη λύση των προβλημάτων του Δήμου.

Είναι ένα εργαλείο, το οποίο αν χρησιμοποιηθεί σωστά από τους δημότες -που πιστεύω ότι θα χρησιμοποιηθεί-και αν οι υπηρεσίες του Δήμου το κατανοήσουν και λειτουργήσουν σωστά, μόνο οφέλη έχουμε να αποκομίσουμε».

 

Σχετικά Σοφία Μπασκάκη

Check Also

«Μυστικός Δείπνος» των μελών της Δημοτικής Αρχής Ωρωπού στο σπίτι του Δημάρχου

Ο «Μυστικός Δείπνος» όλων των μελών της Δημοτικής Αρχής στο σπίτι του Δημάρχου κ. Θωμά …