Πέμπτη , 21 Σεπτέμβριος 2017 2:21 μμ
Home / Οικονομία / Χρ. Σπίρτζης: Αν η χώρα δεν ήταν σ αυτή τη δεινή θέση δεν θα ιδιωτικοποιούσανε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Χρ. Σπίρτζης: Αν η χώρα δεν ήταν σ αυτή τη δεινή θέση δεν θα ιδιωτικοποιούσανε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

4.2.2016

Τα όρια του απόλυτου σουρεαλισμού επιχειρεί να πετύχει ο ΣΥΡΙΖΑ στον τρόπο που επιθυμεί να κυβερνήσει. Η χώρα έχει καταρρεύσει και η κυβέρνηση αναζητά προφάσεις εν αμαρτίαις όταν η ίδια έχει –και ορθώς- υπογράψει ιδιωτικοποιήσεις των οργανισμών που έχουν δυσβάσταχτα χρέη.

Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατά την ψηφοφορία στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής για το διορισμό του Παναγιώτη Θεοχάρη και του Φίλιππου Τσαλίδη στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ αντίστοιχα είπε το αμίμητο ότι η κυβέρνηση δεν θα προχωρούσε στην ιδιωτικοποίηση της εταιρίας ένα η χώρα δεν ήταν σε αυτή τη δεινή θέση. Ακόμα και τώρα επιχειρεί να παραμυθιάσει τους πολίτες με τριτοκοσμικές θεωρίες παρελθόντων ετών.

«Αν δεν υπήρχε η συμφωνία και η περιπέτεια στην οποία μπήκε η χώρα, προφανώς θα ήμασταν αντίθετοι με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ήμασταν αντίθετοι και με τον τρόπο που τόσα χρόνια λειτουργούσατε και διοικούσατε του οργανισμούς» ήταν η απάντηση του Χρήστου Σπίρτζη στον Χρήστο Σταϊκούρα που τον κάλεσε να διευκρινίσει αν είναι υπέρ ή κατά της ιδιωτικοποίησης.

Είναι προφανές ότι στο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρείται να συνυπάρξει το τρισυπόστατο. Αλλά υπογράφουμε, άλλα κάνουμε κι άλλα επιθυμούσαμε να κάνουμε.

Όσον αφορά την διαδικασία της ψηφοφορίας η εισήγηση του υπουργού πέρασε με 11 ψήφους υπέρ, μία κατά, επτά παρών και μία αποχή από την ψηφοφορία. Έτσι  εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο διορισμός του Παναγιώτη Θεοχάρη και του Φίλιππου Τσαλίδη στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ αντίστοιχα.

Υπέρ τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, ενώ ΝΔ, Δημοκρατική Συμπαράταξη, Ποτάμι και Ένωση Κεντρώων δήλωσαν παρών. Το ΚΚΕ καταψήφισε, ενώ η Χρυσή Αυγή απείχε από την διαδικασία της ψηφοφορίας.

«Η αλλαγή της διοίκησης έγινε για να υπάρχει νόμιμη σύνθεση, να προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία και να μην συνεχιστεί η κατάρρευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας στους εκπροσώπους της ΝΔ Χρήστο Σταϊκούρα και Γιάννη Τραγάκη που άφησαν αιχμές για τον χρόνο αντικατάστασης του διοικητικού συμβουλίου.

Οι δύο βουλευτές επέκριναν την κυβέρνηση, υποστηρίζοντας ότι άφησε ακέφαλη την εταιρεία 14 μήνες, ενώ αποφάσισε να προχωρήσει στην αλλαγή της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εν μέσω της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ιδιωτικοποίησή της.

«Πρέπει να ολοκληρωθούν και να υπογραφούν οι συμβάσεις με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς να υπάρξουν προβλήματα νομιμότητας λόγω μη νόμιμου διοικητικού συμβουλίου» σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος άφησε αιχμές κατά της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ επειδή -όπως είπε- είχε την ευθύνη να τον ενημερώσει ότι είχε λήξει η θητεία του ΔΣ.

Ο υπουργός Μεταφορών διαβεβαίωσε ότι «οι εργαζόμενοι με αυτή την κυβέρνηση δεν φοβούνται για απολύσεις από τις ιδιωτικοποιήσεις» και έφερε ως παράδειγμα τα 14 αεροδρόμια που έχουν ιδιωτικοποιηθεί και στα οποία, όπως είπε, «καμία απόλυση δεν έχει γίνει».

Ο Χρήστος Σπίρτζης επισήμανε ακόμα ότι έχει να γίνει συντήρηση στο σιδηροδρομικό δίκτυο πάνω από 10 χρόνια, τονίζοντας ότι «σε συνδυασμό με την κούραση των εργαζομένων, την έλλειψη προσωπικού που υπάρχει και τις υπερωρίες που δίνονται έχουμε πρόβλημα».

 

 

Σχετικά Σοφία Μπασκάκη

Check Also

Διάσημη πρωταγωνίστρια αποκάλυψε ότι έχει όγκο στον εγκέφαλο

Αίσθηση έχει προκαλέσει η αποκάλυψη που έκανε πρωταγωνίστρια της γνωστής τηλεοπτικής σειράς «Grey’s Anatomy» ότι …