Πρώτη ημέρα της πιλοτικής λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας με δρομολόγια του ΚΤΕΛ στην Ιπποκράτειο Πολιτεία και στις όμορες περιοχές με 3 δρομολόγια και οι πρωτες διαπιστώσεις και επισημάνσεις που θεωρούμε ότι, θα ληφθούν υπόψη για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών προς τους κατοίκους των Αφιδνών.
Kανένα από τα τρία δρομολόγια δεν καλύπτει επιτυχώς σύνδεση με τους συρμούς του τραίνου αφού φτάνει πολύ νωρίτερα ή πολύ αργότερα στον ΣΣ Αφιδνών. Αν θέλουμε προσέλευση στο πρωινό δρομολόγιο τότε αυτό θα πρέπει να φτάνει στον σταθμό περί τις 7:09 ή/και 8:09 πρωινή ώστε να συντονίζεται με τον πρωινό τρένο για Αθήνα, και να αποχωρεί από τον σταθμό αντίστοιχα 7:23 ή/και 8:23.
To τρίτο δρομολόγιο αποχωρεί από τον ΣΣ στις 16:40 ενώ να μπορούσε να αποχωρεί στις 16:23 και αντί να κάνει τον κύκλο στον Βαρνάβα, να περνά από Αφίδνες / Ιπποκράτειο και μετά να συνεχίζει «Χρυσά Αυγά / Καπανδρίτι / Μετόχι / κτλ». Η διαδρομή είναι βέλτιστη και δεν απαιτεί και 65 επιπλέον λεπτά για να μετακινηθεί κάποιος από ΣΣ Αφιδνών στην ΙΠ. Επίσης ίσως είναι σκόπιμο να δείτε (με βάση την καταγραφή των αναγκών των κατοίκων) την πιθανή αξιοποίηση του δρομολογίου στις 19:23 όπου επιστρέψει και ο περισσότερος κόσμος.
Με σκεπτικό για την επιτυχία των πιλοτικών δρομολογίων θα προσθέσουμε τα εξής ως σκεπτικό για επεξεργασία των πλάνων.
Υπάρχουν δυο διαφορετικοί μεταφορικοί άξονες που καλύπτουν την ευρύτερη περιοχή Καλάμου / Αφιδνών. Ο ανατολικός άξονας που καλύπτεται από τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ προς Αθήνα, και ο δυτικός άξονας που καλύπτεται σήμερα από τα δρομολόγια ΟΣΕ / Σφενδάλη / Αφίδνες. Οι δύο άξονες λειτουργούν ανεξάρτητα και είναι λίγο ως πολύ παγιωμένοι. Έχει εξ΄ αυτού νόημα μια τοπική συγκοινωνία που να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των δύο αξόνων. Για παράδειγμα κάτοικος του Βαρνάβα είναι πιθανότερο να πάρει το ΚΤΕΛ για την μετακίνησή του προς Αθήνα, ενώ κάτοικος των Αφιδνών το τρένο.
Αυτό ως δεδομένο μας οδηγεί σε μια πιθανή τοπική συγκοινωνία η οποία να συνδυάζεται με τους μεταφορείς (ΚΤΕΛ, ΟΣΕ) και να λειτουργεί ως μέσο συγκέντρωσης στα πλησιέστερα σημεία μεταφόρτωσης. Αν μάλιστα η τοπική συγκοινωνία ταυτίζεται επαρκώς χρονικά με τους μεταφορείς τότε προφανώς θα έχουμε κερδίσει σε απήχηση στον κόσμο που θα προτιμήσει τα ΜΜΜ αντί του αυτοκινήτου.
Σε συνεχή συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή και το ΚΤΕΛ Αττικής, ευελπιστούμε για την επιτυχία της προσπάθειας και για το θετικό αποτέλεσμα για την εξυπηρέτηση των 3.500 δημότων και κατοίκων της περιοχής μας.
https://ippokrateiospoliteia.blogspot.gr/2017/11/blog-post.html