Διαιτολόγος λέει ότι ίσως είναι πιο υγιεινό να τρώμε πίτσα για πρωινό αντί για δημητριακά!

 

Σε συνέντευξή της στο Daily Meal, η διαιτολόγος Chelsey Amer εξηγεί γιατί ένα κομμάτι πίτσας θα μπορούσε να είναι καλύτερο για μια πιο ισορροπημένη διατροφή από ένα μπολ δημητριακών: «Μπορεί να εκπλαγείτε όταν μάθετε ότι ένα μέτριο κομμάτι πίτσας και ένα μπολ δημητριακών με πλήρες γάλα περιέχουν σχεδόν το ίδιο ποσό θερμίδων. Κι ενώ η πίτσα δεν θεωρείται συνήθως υγιεινή διατροφή, αν τη συγκρίνετε με τα πιο γλυκά δημητριακά, μπορεί να έχετε ένα πιο ισορροπημένο πρωινό αν επιλέξετε την πίτσα»

Ο βασικός λόγος γι’ αυτό είναι η πρωτεΐνη:

«Η πίτσα περιέχει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό πρωτεΐνης, πράγμα που σημαίνει ότι θα σας κρατήσει γεμάτο και χορτάτο όλο το πρωί»

Δεδομένου ότι πολλά δημητριακά είναι ζαχαρούχα, τείνουν να προκαλούν αντιδραστική υπογλυκαιμία, αλλά η Amer επισημαίνει ότι αυτό δεν συμβαίνει με την πίτσα. «Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι όταν μιλάμε για πίτσα υπάρχουν και οι υγιεινές επιλογές που θα μπορούσαν να παρέχουν μια σταθερή πηγή πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λαχανικών»

Βέβαια πριν αρχίσετε να παραγγέλνετε πίτσες κάθε πρωί, θυμηθείτε ότι το κλειδί είναι η μετριοπάθεια.

mikropragmata.lifo.gr