Διονύσης Καμπιώτης: Δεν έχω μάθει στα ημίμετρα…

Ο Διονύσης Καμπιώτης, υποψήφιος Δήμαρχος Ωρωπού, παρεμβαίνει στην «Άποψη τώρα» για το φλέγον θέμα των διοδίων καταλογίζοντας στη δημοτική αρχή σοβαρές ευθύνες για ολιγωρία και αναποτελεσματικότητα, ενώ καταθέτει τη δική του πολιτική πρόταση για τα διόδια.

 

Ολόκληρη η περιοχή του Δήμου Ωρωπού πληρώνει «πρόστιμο» εδώ και πολλά χρόνια.

Κε Καμπιώτη, καθώς το θέμα των διοδίων φαίνεται να έχει «παγώσει», πολλοί συνδημότες μας έχουν λάβει ειδοποιητήρια πληρωμής προστίμων από τη Νέα Οδό. Η εξέλιξη αυτή δεν είναι καλή. Ποιά είναι η δική σας άποψη;

Τη γνώμη μου την έχω διατυπώσει σε όλες τις περιπτώσεις και με όλους τους τρόπους – όχι μόνο τώρα αλλά ήδη από τους αγώνες του 2014. Θα σας πω αυτό που πιστεύω ακόμη κι αν στενοχωρήσω κάποιους. Το θέμα των διοδίων εμφανίστηκε ξανά στην επικαιρότητα εξ αιτίας των ειδοποιητηρίων που έφτασαν σε μερικές εκατοντάδες συμπολίτες μας. Το πρόβλημα όμως δεν είναι μόνο τα πρόστιμα που θα κληθούν να πληρώσουν τώρα αυτοί οι άνθρωποι. Το σημαντικό πρόβλημα είναι ότι ολόκληρη η περιοχή του Δήμου Ωρωπού πληρώνει «πρόστιμο» εδώ και πολλά χρόνια.

Πρόστιμο πληρώνουν όλοι οι δημότες (ή απλοί κάτοικοι) της περιοχής οι οποίοι έχουν την «ατυχία» να δουλεύουν στην Αθήνα!

Πρόστιμο πληρώνουν όλοι οι επαγγελματίες της περιοχής οι οποίοι βιώνουν αθέμιτο ανταγωνισμό από τα άλλα θέρετρα της Αττικής, αφού ένας καφές στον Ωρωπό καταλήγει μα στοιχίζει -μαζί με τα διόδια- 10 ΕΥΡΩ!

Πρόστιμο πληρώνει κάθε συνδημότης μας για να πάει μέχρι την Εφορία στην Κηφισιά!

Πρόστιμο πληρώνει –αν είναι δυνατόν!- μέχρι και ο συνδημότης μας από τις Αφίδνες, ο οποίος θέλει να έρθει στον Δήμο για να κάνει μια οποιαδήποτε συναλλαγή!

Δεν νομίζω ότι αυτό συμβαίνει σε οποιαδήποτε άλλη γωνιά του πλανήτη.

Οι κινητοποιήσεις των τελευταίων ετών δεν έχουν αποδώσει καρπούς;

Ας είμαστε ρεαλιστές: εδώ και 4 χρόνια διακρίνουμε όλοι μια «εκκωφαντική» σιωπή από τους αρμοδίους και μόλις τις τελευταίες ημέρες υπήρξε κάποια κινητικότητα εξ αιτίας των προστίμων, την οποία όμως δεν την προκάλεσε ο Δήμαρχος, ούτε οι αρμόδιοι φορείς, αλλά απλοί συνδημότες που πλήττονται από τα πρόστιμα.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Δημοτική Αρχή «ξεπουλά» έναν αγώνα που δεν της ανήκε με ένα κατάπτυστο ψήφισμα που είχε το θράσος να φέρει στο Δημοτικό Συμβούλιο. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, το 2012 και το 2014 το Δημοτικό Συμβούλιο εξέδωσε 2 ψηφίσματα υπέρ της κατάργησης των διοδίων, τα οποία η τότε Αντιπολίτευση και τώρα Δημοτική Αρχή είχε στηρίξει σθεναρά. Σήμερα όμως ο «ξεχασιάρης» Δήμαρχος λησμόνησε εκείνη τη στάση του, παραδίδοντας τους αγώνες ενός ολόκληρου Δήμου αμαχητί, όπως ξέχασε να διεκδικήσει το χρέος 1,433 εκ. ΕΥΡΩ από τη Νέα Οδό για τα δημοτικά τέλη.

Να ενώσουν τις δυνάμεις τους οι 4 Δήμοι που πλήττονται βάναυσα από τα διόδια

Τι πιστεύετε ότι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν στην πολιτική του Δήμου;

Στην προηγούμενη θητεία, με Δήμαρχο τον Γιάννη Οικονομάκο, έγινε μια μεγάλη προσπάθεια η οποία σταδιακά απέδιδε καρπούς. Το 2014, μετά από ασφυκτική πίεση, το κράτος υποχώρησε και μείωσε του κόμιστρο των διοδίων κατά 40%. Αυτό, το θεωρήσαμε μόνο σαν μία αρχή για να προχωρήσουμε και πιστεύω ότι αν είχαμε περισσότερο χρόνο, σήμερα τα πράγματα θα ήταν αλλιώς. Όμως το αποτέλεσμα των εκλογών άφησε την προσπάθεια στη μέση αφού η νέα Δημοτική Αρχή εγκατέλειψε την προσπάθεια. Να θυμάστε ότι οι αγώνες δεν είναι είναι εύκολο να κερδηθούν αν είναι «ορφανοί», αν δηλαδή δεν είναι μπροστάρης ο Δήμος. Στην περίπτωσή μας, αυτός που εξελέγη από τον λαό να διεκδικεί τα συμφέροντα μας, δεν το έχει πράξει και αυτό το λέω βάσει των αποτελεσμάτων, δεν κάνω αντιπολίτευση.

 Το κράτος τι ρόλο παίζει σε αυτή την υπόθεση;

Διεκδικούμε ελεύθερες μετακινήσεις, που είναι ο πυλώνας μιας ανοικτής κι ελεύθερης οικονομίας. Εδώ, το ανάλγητο κράτος παίζει το θέατρο του παραλόγου και μας στερεί την ελευθερία μας. Έκλεισε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και τις μετέφερε σε άλλους Δήμους (!) κι από πάνω μας ζητά να πληρώνουμε «οδικό χαράτσι» και να ξοδεύουμε εργατοώρες στις μετακινήσεις, για να κάνουμε τις δουλειές που το ίδιο μας υποχρεώνει.

 Τι μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα;

Δεν φτάνει να μείνουμε μόνο στις καταγγελίες. Το θέμα είναι να έχουμε προτάσεις από τις οποίες θα προκύψουν οι καλύτερες δυνατές λύσεις. Σίγουρα λύση δεν είναι ο «καναπές». Για να κερδίσουμε οποιαδήποτε μάχη πρέπει να υπάρχει αγώνας, και αυτός ο αγώνας είναι πολύ πιθανό να έχει θετικό πρόσημο όταν είναι δίκαιος. Στην περίπτωσή μας, ο αγώνας μας είναι δίκαιος.

Ζητώ ίση μεταχείριση από το κράτος προς όλους τους πολίτες και ακόμη την ελευθερία που δικαιούμαστε ως άνθρωποι και σύμφωνα με το ελληνικό Σύνταγμα.

Εσείς, ως υποψήφιος Δήμαρχος, τι προτείνετε;

Πρότασή μου είναι να ενώσουν τις δυνάμεις τους οι 4 Δήμοι που πλήττονται βάναυσα από τα διόδια (Κηφισιάς, Αχαρνών, Αγίου Στεφάνου και Ωρωπού). Μαζί θα αποκτήσουμε μεγαλύτερη ισχύ απέναντι στα μεγάλα συμφέροντα κι αν δεν εισακουστούμε από την πολιτική ηγεσία τότε να προσφύγουμε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο. Το απαράδεκτο καθεστώς που διέπει τη λειτουργία των διοδίων στον Δήμο μας είναι ένα ακλόνητο επιχείρημα για την τελική μας δικαίωση με τη βούλα του ευρωπαϊκού δικαστηρίου.

Ζητώ ίση μεταχείριση από το κράτος προς όλους τους πολίτες και ακόμη την ελευθερία που δικαιούμαστε ως άνθρωποι και σύμφωνα με το ελληνικό Σύνταγμα.

Δηλώνω προς όλες τις κατευθύνσεις ότι οι πολίτες του Ωρωπού δεν είναι πολίτες β’ κατηγορίας.

Σε ό,τι με αφορά, είτε ως υποψήφιος Δήμαρχος, είτε ως επαγγελματίας της περιοχής, είτε ως απλός δημότης βρίσκομαι, και θα βρίσκομαι, στην πρώτη γραμμή της μάχης, διεκδικώντας το δίκαιο, ηθικό και προ παντός το αυτονόητο.