Μετρό στο Κολωνάκι προσεχώς-Περίφραξη στην πλατεία για τα έργα

Το μετρό… επεκτείνεται και τα έργα στο Κολωνάκι είναι προ των πυλών, με την πλατεία να έχει ήδη την περίφραξη που την περιβάλλει.

Το α’ τμήμα της γραμμής 4 «Αλσος Βεΐκου – Γουδή» έχει σχεδιαστεί με σκοπό να εξυπηρετήσει πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές του Λεκανοπεδίου, του κέντρου της Αθήνας με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, «Ευαγγελισμός»), να αποσυμφορήσει υφιστάμενους κεντρικούς σταθμούς μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, να εξυπηρετήσει πολλά σημαντικά κτίρια και εγκαταστάσεις, όπως τα νοσοκομεία, τα δικαστήρια, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το υπουργείο Πολιτισμού, τη Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ, το Μουσείο Μπενάκη (κτίριο Κουμπάρη), το Βρετανικό Συμβούλιο, την Πανεπιστημιούπολη, καθώς και να αυξήσει τη δικτύωση των υφιστάμενων γραμμών μετρό με 2 σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, «Ευαγγελισμός»).

Μετρό: Δείτε τις εικόνες από το Κολωνάκι

Μετρό στο Κολωνάκι Μετρό στο Κολωνάκι  Μετρό στο Κολωνάκι

Η γραμμή 4 του μετρό – Τι πρέπει να ξέρετε

  • Εχει μήκος περίπου 13 χλμ., εκτείνεται από την περιοχή του Αλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι έως το Γουδή στο Φρέαρ TBM Κατεχάκη, υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου και περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς, με τα φρέατα αερισμού τους, που είναι οι εξής: Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, «Ευαγγελισμός», Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
  • Με το έργο της γραμμής 4 (Α’ Φάση) θα εξυπηρετηθούν οι Δήμοι Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου, πέραν φυσικά της πρόσθετης εξυπηρέτησης που θα παρέχεται σε πυκνοδομημένες περιοχές του Δήμου της Αθήνας.
  • Σήμερα το δίκτυο του μετρό καλύπτει (σε κοντινή απόσταση από τους σταθμούς) περίπου 850.000 κατοίκους, ενώ με το έργο της γραμμής 4 (Α’ Φάση) αναμένεται να εξυπηρετούνται περίπου 300.000 κάτοικοι επιπλέον.
  • Υπολογίζεται ότι με τα μέχρι σήμερα έργα των γραμμών 2 και 3 του μετρό μειώθηκαν οι μετακινήσεις των Ι.Χ. αυτοκινήτων κατά περίπου 180.000 ημερησίως, προσφέροντας σημαντική ανακούφιση στις κυκλοφοριακές συνθήκες των αστικών περιοχών του Λεκανοπεδίου. Περαιτέρω μείωση αναμένεται και με το έργο της γραμμής 4 (κατά περίπου 50.000 Ι.Χ. ημερησίως).
  • Διευκολύνει την πρόσβαση σε σημαντικά κτίρια, όπως δικαστήρια, νοσοκομεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα, ενώ αναμένεται να αποσυμφορήσει κεντρικούς σταθμούς, όπως το Σύνταγμα, από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού.
  • Θα υπάρχει μια υπερσύγχρονη, ασφαλής γραμμή, με υπεραυτόματα συστήματα.
  • Ενα έργο νέας γενιάς, σύγχρονο και φιλοπεριβαλλοντικό.
  • Το έργο συμβασιοποιήθηκε το καλοκαίρι, έχει διάρκεια κατασκευής τα 8 χρόνια και προϋπολογισμό 1,2 δισ. (+ΦΠΑ) και έχουν ξεκινήσει πρόδρομες εργασίες.

Φωτογραφίες: Intime.

newsit.gr