Οι 5 καλύτεροι ξηροί καρποί για την υγεία σας ανάλογα τη θρεπτική τους αξία για να κάνετε την καλύτερη επιλογή

Αντί να τσιμπήσετε πατατάκια και άλλα προσυσκευασμένα προϊόντα, καλύτερα προτιμήστε τους ξηρούς καρπούς . Αν δεν έχετε αλλεργία σε καρύδια, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καταναλώνετε ξηρούς καρπούς τακτικά. Υπάρχουν όμως πολλές επιλογές, και πιθανότατα θέλετε να μάθετε ποια είναι η καλύτερη επιλογή.

Μάθετε τους ξηρούς καρπούς που ταξινομούνται ανάλογα με τα οφέλη για την υγεία και τη θρεπτική τους αξία:

1. Φιστίκια Αιγίνης

Σύμφωνα με τους ειδικούς και τους διαιτολόγους, τα φιστίκια Αίγινης είναι οι πιο υγιεινοί ξηροί καρποί στον κόσμο. Αυτό μπορεί να αποτελεί έκπληξη, αλλά περιέχουν διάφορα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων υγιεινών λιπαρών, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Γιατί είναι αυτό ο πιο υγιεινός ξηρός καρπός; Τα φιστίκια μπορούν να παρέχουν τα ακόλουθα οφέλη:

  • Σπουδαία για να σταματήσετε να τρώτε από στρες
  • Έχουν καταπραϋντική δράση όταν τα καθαρίζετε
  • Έχουν τις χαμηλότερες θερμίδες, έτσι μπορείτε να απολαύσετε 49 φιστίκια ανά μερίδα
  • Μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή και το οξειδωτικό στρες
  • Μπορούν να μειώσουν τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης προστατεύοντας την καρδιά

Τα φιστίκια μπορούν να προστεθούν σε διάφορες συνταγές, αλλά τρώγονται καλύτερα σκέτα

2. Καρύδια

Τα καρύδια θεωρούνται εγκεφαλική τροφή για πολλά χρόνια. Ακολουθούν οι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να προστεθούν τα καρύδια στην καθημερινή διατροφή σας:

  • Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα για βελτιωμένη λειτουργία του εγκεφάλου
  • Προστατεύουν από καρδιακές παθήσεις
  • Μειώνουν την φλεγμονή
  • Αποτρέπουν την πρόωρη γήρανση

3. Βραζιλιάνικα φιστίκια

Τα Βραζιλιάνικα φιστίκια είναι γνωστά για την περιεκτικότητα σεληνίου τους, η οποία είναι ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να αποτρέψει διάφορες ασθένειες. Το μεταλλικό ιχνοστοιχείο ωφελεί επίσης τη βελτίωση της αναπαραγωγικής υγείας, γεγονός που καθιστά τα Βραζιλιάνικα φιστίκια ένα καλό σνακ για τις έγκυες γυναίκες. Επιπλέον, το σελήνιο είναι καλό για τον θυρεοειδή.

4. Κάσιους

Τα κάσιους είναι πλούσια σε μαγνήσιο και χαλκό. Το μαγνήσιο είναι ένα μεταλλικό ιχνοστοιχείο που μπορεί να βελτιώσει τους μυς και τα νεύρα, ενώ ταυτόχρονα ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Ο χαλκός απαιτείται από τον οργανισμό για να απορροφήσει και να χρησιμοποιήσει το σίδηρο.

5. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, η οποία βοηθά στη βελτίωση της εμφάνισης και της υγείας του δέρματος. Εκτός αυτού, τα αμύγδαλα έχουν πολλά άλλα οφέλη, όπως:

  • Βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος
  • Προστασία του σώματος από οξειδωτική βλάβη
  • Πλούσια σε μαγνήσιο, φυλλικό οξύ και ασβέστιο
  • Υψηλά σε μονοακόρεστα λιπαρά, για τη μείωση της φλεγμονής
  • Η κατανάλωση αμυγδάλων τακτικά μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του κινδύνου καρδιακής νόσου.

Άλλοι υγιεινοί ξηροί καρποί που πρέπει να καταναλώσετε είναι τα μακαδάμια καρύδια, τα οποία έχουν υψηλές θερμίδες αλλά είναι επίσης υψηλά σε θρεπτικά συστατικά. Τα πεκάν είναι επίσης μια σπουδαία επιλογή επειδή είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και Ε, μαζί με μεταλλικά ιχνοστοιχεία όπως ψευδάργυρο, κάλιο και ασβέστιο.

Συμπεριλάβετε τα φουντούκια και τα φιστίκια.

Όσο περισσότερο είναι δυνατόν, αποφύγετε να προσθέσετε αλάτι ή ζάχαρη και εάν πρόκειται να φάτε συσκευασμένα καρύδια, επιλέξτε αυτά που περιέχουν μόνο 100 έως 200 θερμίδες.

enimerotiko.gr