Προκλητικός ο Φίλης με τις δηλώσεις του για «πενταροδεκάρες» στο Φ.Π.Α.

21.10.2015

 

 

Μετά την χθεσινή κατάληξη της Κυβέρνησης στον κλιμακωτό  Φ.Π.Α. που θα επιβάλλει στην ιδιωτική εκπαίδευση, ο Υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης προκαλεί έντονα με τις δηλώσεις του σχετικά με τις «πενταροδεκάρες», όπως ο ίδιος χαρακτήρισε, την επιβάρυνση με 6% και 13% της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

 

 

«Όποιος πάει το παιδί του στο ιδιωτικό σχολείο θα αναλάβει το κόστος αυτής της επιλογής» συμπλήρωσε, επισημαίνοντας ότι ο Φ.Π.Α. 6% που θα επιβαρύνει τη φορολόγηση των φροντιστηρίων, των ΙΕΚ και των σχολών χορού είναι «συμβολικός».

 

 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Έθνους, με την  επιβολή του Φ.Π.Α. ποσό έως και 1.600 ευρώ ετησίως καλούνται να πληρώσουν παραπάνω οι οικογένειες για σχολεία με υψηλά δίδακτρα.

 

 

Με όλη αυτή την κατάσταση φυσικό και επόμενο είναι να υπάρχει αναβρασμός για γονείς και εκπαιδευτικούς που θα οδηγήσει σε κινητοποιήσεις.

 

 

Η αντιπολίτευση αντιδρά στο νέο μέτρο εκφράζοντας την αποδοκιμασία της.

 

 

Για πρόκληση έκανε λόγο η Νέα Δημοκρατία, όσον αφορά τους αβάσταχτους φόρους που συνοδεύονται από «κουβέντες της πενταδροδεκάρας». Με ανακοίνωση της η Συγγρού αναφέρει: «Φαίνεται ότι στην Αριστερά η μετάλλαξη είναι κολλητική. Μετά τον κ. Τσίπρα, ακολουθεί τώρα ο υπουργός Παιδείας κ. Φίλης. Έφτασε σήμερα στο σημείο να χαρακτηρίζει «πενταροδεκάρες» τους φόρους, που επιβάλλει στην κάθε ελληνική οικογένεια, για τη μόρφωση των παιδιών της.  Αβάσταχτοι φόροι και «κουβέντες της πενταροδεκάρας» είναι πρόκληση για όλους τους Έλληνες».

 

 

Επίθεση εξαπέλυσε το ΚΚΕ καταγγέλλοντας τα νέα βάρη που φορτώνει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στη λαϊκή οικογένεια και με σχετική ανακοίνωση του αναφέρει τα εξής: «Η επιβολή τελικά Φ.Π.Α. στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια, αποδεικνύει ότι, ανεξάρτητα από επιμέρους διαβαθμίσεις, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αυξάνει το μηδενικό Φ.Π.Α. στην ιδιωτική εκπαίδευση και φορτώνει νέα βάρη στη λαϊκή οικογένεια, που προσπαθεί μέσω της παραπαιδείας να καλύψει τις ελλείψεις του δημόσιου σχολείου».